Regulamin Pensjonatu „WILLA MARCEL”
Witamy w Willi Marcel i dziękujemy za wybór naszego Pensjonatu!
Prosimy o zapoznanie się z zasadami obowiązującymi w Willi Marcel oraz jej ofertą, co pozwoli nam na zapewnienie Państwu komfortowego I miłego wypoczynku.
Pobyt w Pensjonacie
#doba hotelowa #posiłki #dzieci #odwiedzający #zmiany w rezerwacji #pozostawione przedmioty
1. Doba hotelowa trwa od godziny 15:00 do godziny 11.00.
2. Recepcja jest czynna w godzinach 8:00-20:00.
3. W każdej chwili pracownika Recepcji można przywołać w godzinach funkcjonowania Recepcji przez naciśnięcie dzwonka na ladzie
4. Poza godzinami pracy Recepcji w sprawach istotnych i nagłych prosimy o kontakt na numer 601-504-704.
5. W nagłych przypadkach dotyczących bezpieczeństwa i zdrowia
W przypadku niedostępności numeru 601-504-704 proszę dzwonić na numer 601 364 794 lub 605 854 678.
6. Śniadanie, na zamówienie gości, jest serwowane w aneksie kuchennym w godzinach 8:00-10:00.
7. Obiadokolacja, po dokonaniu zamówienia, jest dostępna w aneksie kuchennym w godzinach 17:00-19:00.
8. Posiłki z Karty Menu są serwowane od godziny 19:00 do godziny uzgodnionej z Recepcją.
9. Szanując prawo do wypoczynku wszystkich gości prosimy o przestrzegane ciszy nocnej w godzinach 22:00-6:00.
10. Osoby odwiedzające naszych Gości proszone są o opuszczenie strefy pokoi Pensjonatu przed godziną 22:00.
11. Natomiast w przypadku odwiedzin w strefie wspólnej po 22:00 osoba przyjmująca gości powinna poinformować o tym fakcie Recepcję.
12. Pobyt dziecka do lat 3 jest bezpłatny pod warunkiem, że nie zajmuje ono innego łóżka niż
13. Gość Pensjonatu nie może przekazywać pokoju osobom trzecim, nawet jeśli nie upłynął okres, za który uiścił należną za pobyt opłatę.
14. Prośby o przedłużenie pobytu należy zgłaszać w recepcji do godziny 08:00 najpóźniej w dniu
15. Brak uzgodnionego przedłużenia rezerwacji będzie skutkował zobowiązaniem zapłaty za kolejną dobę pobytu. Prośba o przedłużenia pobytu będzie uwzględniana w miarę dostępności
16. W przypadku skrócenia pobytu Gości opłata za pobyt nie podlega
17. Przedmioty osobistego użytku pozostawione przez wyjeżdżającego Gościa będą odesłane na adres wskazany przez Gościa na jego
18. W przypadku nieotrzymania takiej dyspozycji Pensjonat przechowa te przedmioty przez jeden miesiąc.
Udogodnienia dla Gości
#WIFI #pakiet powitalny #parking #suszarka #żelazko #wyposażenie
dziecięce #aneks kuchenny #jadalnia #kawa #wieczorne atrakcje
#dania z karty #grill #rezerwacje sanatoryjne #rowery #skutery
#atrakcje turystyczne #transport i komunikacja #pyszne pamiątki
1. Hasło dostępowe do bezprzewodowej sieci WIFI „Marcel”:
2. Dla wygody naszych gości w dniu przyjazdu w pokojach przygotowaliśmy pakiet powitalny w formie wody mineralnej oraz środków Zestawy nie są uzupełniane w pozostałe dni pobytu.
3. Obiekt dysponuje ograniczoną ilością miejsc parkingowych dla których nie prowadzimy Recepcja wskaże dostępne dla Gości miejsca.
4. Recepcja Pensjonatu udostępnia Gościom suszarkę do włosów oraz wskazuje miejsce do skorzystania z żelazka i deski do prasowania.
5. Pensjonat dysponuje łóżeczkiem turystycznym dla dziecka i wanną.
Potrzebę wykorzystania tego wyposażenia prosimy składać przy rezerwacji oraz do recepcji Pensjonatu. W aneksie kuchennym dostępne jest również krzesełko dziecięce do posiłków.
6. Sprzątanie w pokoju oraz wymiana ręczników w trakcie pobytu Gościa następuje po zgłoszeniu w Recepcji.
7. Pralka oraz suszarka do bielizny nie jest dostępna do użytku ogólnego.
8. Pensjonat udostępnia Gościom aneks kuchenny na parterze budynku oraz jadalnię na piętrze
9. Aneks kuchenny na parterze budynku jest dostępny do indywidualnego użytku w godzinach od 10:00-17:00. i 19:00-22:00 Aneks jest wyposażony w podstawowe sprzęty kuchenne i umożliwia przygotowanie zimnych i ciepłych posiłków, napojów oraz przechowywanie artykułów spożywczych w lodówce przy przestrzeganiu poniższych zasad:
– Goście korzystający z kuchni mają obowiązek sprzątnąć po przygotowaniu posiłku i zabrać własne przedmioty kuchenne,
– Ciepłe posiłki mogą być przygotowywane przy użyciu półproduktów nieuciążliwych dla dzielących przestrzeń Gości,
– Po spożytym posiłku naczynia i sztućce należy umyć ręcznie lub wstawić do zmywarki a blat kuchenny przetrzeć,
– Zmywarkę uruchamia obsługa Pensjonatu po zapełnieniu,
– Jedzenie należy zabrać bądź schować do lodówki,
– Jedzenie powinno zostać oznaczone, bądź przechowywane w wydzielonym opakowaniu,
– Prosimy o usuwanie z lodówki produktów nienadających się do konsumpcji a w dniu wyjazdu o zabranie wszystkich produktów z lodówki oraz własnych akcesoriów z kuchni,
– Podczas korzystania z płyty indukcyjnej należy korzystać wyłącznie z naczyń przeznaczonych do kuchni
– Po skorzystaniu z piekarnika prosimy o jego umycie i doczyszczenie,
– Czajnik elektryczny służy jedynie do podgrzewania wody. Do czajnika elektrycznego może być wykorzystywana woda z kranu,
– Pensjonat nie odpowiada za produkty i przedmioty pozostawione w kuchni,
– Ekspres do kawy przeznaczony jest dla Gości, którzy korzystają ze śniadań i obiadokolacji przygotowanych przez Pensjonat w czasie posiłków. W pozostałych przypadkach, kawa jest serwowana przez Recepcję odpłatnie.
10. Jadalnia na piętrze trzecim pozwala na przygotowanie ciepłych napoi oraz zimnych przekąsek i posiłków podgrzanych z wykorzystaniem mikrofalówki. Jadalnia jest dostępna dla gości całodobowo z uwzględnieniem ciszy
11. Pensjonat oferuje ¾ na życzenie Gości ¾ możliwość zorganizowania wieczorów przy grillu z zapewnieniem lokalnych, tradycyjnych, ekologicznych produktów, w towarzystwie subtelnej
12. Goście mogą również korzystać z grilla tradycyjnego usytuowanego przy aneksie kuchennym na parterze budynku, bez dodatkowych opłat
13. Dla Gości Pensjonatu zostały udostępnione rowery oraz skutery elektryczne za dodatkową opłatą.
14. Współpracujemy z najlepszymi sanatoriami i pomagamy naszym Gościom w rezerwacji zabiegów rehabilitacyjno-leczniczych.
15. Pomagamy zaplanować trasy wycieczkowe
16. Na życzenie Gości Recepcja sprawdzi wszelkie połączenia komunikacyjne niezbędne do zaplanowania podróży lub tras wycieczkowych.
17. Recepcja zamówi dla Gości również sprawdzone i rzetelne taksówki.
18. Pensjonat oferuje odbiór, dowóz i transport Gości za dodatkową opłatną uzgodnioną z Recepcją.
19. Dla Gości Pensjonat oferuje 9-cio osobowy, komfortowy Van, który po wcześniejszym uzgodnieniu można wynająć w celach
20. Podczas pobytu, w ramach posiłków oferowanych przez Pensjonat, mają Państwo okazję do kosztowania ekologicznych produktów, dziedzictwa kulinarnego Ziemi Świętokrzyskiej, a zwłaszcza Ponidzia.
21. Wędliny, sery, miody, pieczywo, oleje, wina a także lecznicze kosmetyki rodem z Buska-Zdroju dostępne w ofercie Willi Marcel mogą Państwo zabrać w dniu wyjazdu, również w formie prezentów, przygotowane w bezpieczny i wygodny w podróży sposób.
22. Szczegółów proszę szukać materiałach umieszczonych w pokoju oraz w Recepcji. Realizacja zamówienia wymaga zgłoszenia na 24 godziny przed wyjazdem.
Bezpieczeństwo
#palenie tytoniu #monitoring #urządzenia elektryczne #odpowiedzialność materialna #depozyt #warunki zakwaterowania
1. Na terenie obiektu obowiązuje bezwzględny zakaz palenia wyrobów tytoniowych, poza miejscami do tego wyznaczonymi na zewnątrz Obiekt jest wyposażony w czujniki dymu. Kara za palenie tytoniu w pokoju wynosi 500 zł za każde zidentyfikowane zdarzenie.
2. Dla bezpieczeństwa gości obiekt jest monitorowany wewnątrz i na zewnątrz
3. Ze względów bezpieczeństwa prosimy o nieużywanie w pokojach własnych grzejników, żelazek, grzałek i tym podobnych urządzeń Nie dotyczy to ładowarek i zasilaczy urządzeń RTV oraz telefonicznych i komputerowych.
4. Gość Pensjonatu jest odpowiedzialny za spowodowane przez siebie lub swoich Gości uszkodzenia, zniszczenia w mieniu w obrębie budynku lub jego otoczenia.
5. Pensjonat nie ponosi odpowiedzialności z tytułu utraty pieniędzy, kosztowności albo przedmiotów mających istotną wartość, jeżeli przedmioty te nie zostaną oddane do depozytu w Recepcji.
6. Pensjonatu nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenie lub utratę samochodu gościa na niestrzeżonym parkingu
7. W celu zapewnienia Państwu bezpieczeństwa, w obecności Gościa, pracownik obsługi ma prawo przeprowadzić przegląd techniczny urządzeń w zajmowanym pokoju.
8. Zastrzegamy sobie prawo do odmowy zakwaterowania osobom oraz do odmówienia dalszego świadczenia usług osobom:
– będącym pod widocznym wpływem alkoholu lub środków odurzających,
– które zachowują się agresywnie, w sposób powszechnie uznany za niestosowny lub nieprzyzwoity,
– zakłócającym spokojny pobytu innych gości.
9. Osoby naruszające zasady niniejszego regulaminu zobowiązane będą do opuszczenia Pensjonatu bez zwrotów kosztów pobytu.
Zapraszamy Państwa do zgłaszania nam pomysłów, które mogą doskonalić naszą ofertę i usługi.
Życzymy Państwu udanego pobytu w Willi Marcel!